joi, 4 februarie 2010

Clipe...


S-au topit clipe in imaginile din ochii mei,s-au topit clipe si nu le-am putut atinge,nu le-am putut opri...am privit doar cum turturele din fata mea se varsa,se topeste picatura cu picatura...am inceput sa le numar...inutil...si totusi atat de multi stropi uniti intr-o singura bucata de gheata...atatea cristale transformate in picaturi...ceva atat de complex in ceva asa de simplu,s-a schimbat asa dintr-o data fara sa-mi dau seama cum si in ce moment a inceput schimbarea...si oamenii se schimba...poate ca la fel fara sa-ti poti da seama cum si in ce moment incepe metamorfoza lor.Am zambit,am ras,am alergat,ne-am murdarit, am colorat,ne-am jucat impreuna,am facut planuri marete de viitor care incepeau cu "atunci cand o sa fiu mare...",ne-am impartasit copilarii...si totusi timpul a zburat cum zboara gandurie si chiar daca n-am ajuns sa fim mari inca,poate ca unii au uitat deja...insa mi-au ramas amintirile frumoase care m-au facut sa rad azi cand am depanat clipe cu persoane pe care imi sunt deja dragi desi nu le stiu de foarte mult timp.E placut sa descopar prieteni noi pe care am impresia ca ii stiu de mai demult si ei pe mine.La fel de placut e sa stiu ca exista prieteni care mi-au ramas,si imi sunt alaturi fie ca sunt aproape,fie ca sunt departe si chiar daca timpul zboara...
Postarea asta v-o dedic voua prieteni dragi de ieri si de azi:);x

2 comentarii:

Irina* spunea...

asta... chiar a fost frumos :)

Anonim spunea...

inca o postare reusita, felicitari!

Trimiteți un comentariu