vineri, 29 ianuarie 2010

First...

Prima mea postare si nu stiu cum sa incep...
Azi am realizat ca prea des subestimam puterea unei imbratisari,a unui zambet,a unei vorbe bune,a unui compliment sincer,sau a celui mai mic gest de compasiune,de grija,toate astea pot avea puterea de a face cuiva viata mai frumoasa,de a o schimba in bine.

Pe zi ce trece ma descopar...continui sa ma descopar...viata e un infinit de descoperiri ce merita traite...imi plac melodiile care au un mesaj,in care ma regasesc,care imi amintesc de anumite momente...de curand am descoperit "fireflies",iar azi mi-a rasunat toata ziua in minte...pur si simplu imi da o stare de bine:X


Aaa si bancul zilei:
Intr-un tufis,in parc:
-Te iubesc.
-Si eu.
-Te doresc.
-Si eu.
-Ma cheama Vasile.
-Si pe mine.:))
L-am citit intr-o revista in drum spre casa si nu m-am putut abtine sa nu rad,chiar daca eram singura,si am vrut sa-l impartasesc si altora...si in plus rasul e benefic,o persoana fericita are un sistem imunitar mai puternic:)

In incheiere as vrea sa le multumesc tuturor celor care imi fac viata mai frumoasa si multumesc Irina si Lina pentru initiere:)
I'll be back...pronto;))

2 comentarii:

Criss spunea...

un inceput promitator. in legatura cu melodiile care transmit un mesaj... semanam:) poate nu e singurul domeniu.

Anonim spunea...

Asa..idea este foarte buna, si vorba comentariului de mai sus, chiar semanam aici. Textul este foarte bun, really, dar cred ca bancul nu trebuia amestecat, si mie nu mi s-a parut bun, cel mult ok. Muzica este vesela si cu mesajul potrivit, un pic prea lalala dar asta trece cu varsta.

Iar partea care mi se pare cea mai tare este ca pur si simplu doar cu primele 3 paragrafe scrise, calme, relaxate si pozitive deja iesise o postare foarte buna.

Deci ai 4.5 / 5 stelute posibile, 5 stelute fiind maximul. Sincere felicitari, am sa trec la citit urmatoarea postare. Cu drag, N. Merrynote

Trimiteți un comentariu